Tycker tanten att jag luktar illa och borde duscha mer? Det kan man tro%

DSC00223.JPG
Tycker tanten att jag luktar illa och borde duscha mer? Det kan man tro iaf, då jag har fått en påse med påskgodis samt en tvål/schampo flaska.. Iofs så är den jag har snart slut men ändå.. Brukar man köpa sånt och ge bort till sina inneboende vid påsk? Hon kunde ju iaf ha köpt samma sort som jag hade innan så hade det blivit lite mer förståerligt..

Har varit ute och ätit ikväll med mamma, pappa och ola, eftersom pappa fyller år idag :D Det var trevligt och god mat :) Pratade om allt möjligt, allt från motorsågar till pensionssparande :P Imon ska jag ha i skolan till halv fem, sen hem och lova ;)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Först o främst: Ur en tants perspektiv tror jag snarare det tänktes "Så ofta som han duschar måste tvålen snart vara slut, bäst jag köper en ny till pojkstackarn".
Vad bra att ni hade det trevligt! Själv jobbade jag till 23 ikväll...
Puss

2008-03-20 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0