Tors dag

När vi satt och väntade på att matten skulle börja idag, så pratade vi om jag vet inte vad, men så kom det sig att Louise berättade att hon spelade Sims igår (tror det var sims iaf) och hennes två vita simmare hade fått en svart unge. Då sa Emil:
-Undrar vem det var som var otrogen?..
Sen tog det ungefät 1-2 sekunder innan Louise sa:
-Ja antagligen var det mamman, annars skulle nog inte ungen blivit svart..
Det tog ju som sagt att tag innan Louise klargjore detta, så vi andra tre-fyra killar som satt bredvid hade ju tid att säga detta själva, om vi nu hade varit så smarta om vi kommit på det.. Så vi var rätt snabba med att tracka på emil som ställde den dumma frågan, så at ingen skulle uppmärksamma att vi inte kom på det uppenbara..

Det här är en stämningshöjare och go låt :D

Nu ska jag se om jag får igång internätet på olas dator, så att jag kna få med mig min till Stockholm..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men, varför kunde det inte vara pappan då?

2008-03-06 @ 22:29:49
Postat av: Anna

Hmmmm nu är det ju så då va att det är kvinnor som föder barn. Så om en vit kvinna fått ett svart barn borde hon ju varit med en svart man. Skulle ju tex också kunna vara så att insemination är inblandat och ingen varit otrogen ;-)

2008-03-06 @ 23:42:45
Postat av: Robert

Vi får hoppas att denna Emelie skämtade, annars får ngn ansvarsfull människa skriva ett brev till skolverket med en önskan om en smärre kvalitetshöjning av sexualkunskapen..
Jag tror även att en inseminationsfunki10n är ngt som fortf. Inte finns i Sims..

2008-03-08 @ 23:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0