sol

Har egentligen inget att skriva om nu, var o klippte mig vid tre-tiden efter skolan, så nu vet ni det.. Väntar på att Ylva kommer hut, så ska vi ringa runt till klubbarna och fråga hur många ombud de ska skicka till stämman. Stämman är nu på söndag den 16 klockan tio i Vasaskolan. Ni som vill se en robert berg som förhoppningsvis blir vald till distriktsordförande för Kalmar Vi Unga bör inställa sig då ;)
På lördag kommer Mucken till Kalmar för att se någon teater på Öland, och jag har fått det ärofyllda uppdraget att sysslesätta henne medans hon väntar på hin ska möta sina polers. Sen på kvällen så har Kalle och jag planerat att gå på bio, det blir nog Morgan Pålsson :D

Har även bytt lösenord till min msn nu, bara så att ni vet:D haha

Nu ska jag ringa till Paulin och prata om medlemsregistret..

Puss på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0