Scary

DSC00199.JPG
Ser ni hesten? Jag gört i alla fall.. Får erkänna att det faktiskt tog emot lite när jag skulle äta upp den, det ser ju faktiskt ut som att den har ett öga.. Det var vad jag skulle kalla ett svagt ögonblick..
Jag har fått uttrycket (?) "Kyligare än kyken" på hjärnan,
Och undrar var fan det kommer ifrån? Fattar inte..

Imon ska vi till Jenny på info om droger har jag för mig, det håller på till tolv vilket är perfekt då det går en buss hem vid 12.15. Dessvärre så ska jag till Vasaskolan då, för att hämta ett passerkort så att vi kommer in på söndagen för att ha vår stämma.. Fritte B var även förbi expen en runda idag och skrev under revisionen, så det blev lite skitsnack med han med..

Hoppas på att åka ut till skogen på lördag innan jag ska träffa Mucken, det vore gutt..
Dock så blir det ingen bio på kvällen med kalle, det känns sådär..

Till er alla läsare; vilka är ni? Jag har ungefär 6-10 som läser min blåg, (aa jag vet, visst är det en hisnande stor skara!) men vet nog bara vilka två eller tre av er är.. Så skjut mig! Berätta vilka ni är! Skriv även en liten presentation, om ni inte har viktigare saker för er som att rädda världen, pilla naveln, anmäla er till Rix eller andra liknande saker som står lika högt på prioriteringslistan..
På tal om det, jag har fått bekräftat att jag var den förste som anmälde mig till rix :D Sug på den ni ;)

Till sist så vill jag säga det att jag vill ha en reaktion från Dig, jag vet att du har läst..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Robert

Men gör som jag säger då!! :D

2008-03-14 @ 20:06:23
Postat av: Malin

Jajjemen VK läser och nån större presentation behövs nog inte, du vet vem jag är och så:P Om inte annat känner du igen mig på min fina pin jag har!:D

2008-03-14 @ 22:31:29
URL: http://maalliin.blogg.se
Postat av: Robert

Hehe kanoners:D
Tur att nån är skötsam, jämtemot de andra fyra som har läst men inte kommenterat.. :pik

2008-03-14 @ 22:55:21
Postat av: Anna

kommenterar

2008-03-15 @ 00:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0