Jag blir så jävla kåt när jag ser dig Martin... FÖR DU SKYFFLAR SOM EN FITTA!

Har uppsamlingsvecka i skolan nu, det innebär att om man har missat något på karaktärsämnesveckorna så får man ta igen det nu.. Hela min grupp har byggt gjutformar idag. Utomhus. I snöandet. (heter det snöandet? det låter helt fel iaf..) 

Gårdagens distriktsstämma gick bra:D Det enda negativa var att det var lite torftigt med ombud, de var två till antalet.. Om ni inte förstod det av föregående inlägg så blev jag vald till ordförande, samt Kalle till vice, känns riktigt bra tycker jag :D Smörgåstårtorna blev också kanon, dock så är rallarhalvor ingen höjdare att ha som bröd, det blir lite tort.. Men med marmelad och ost är de oslagbara!

Ord som jag lärde mig igår:

Resultatneutral: När inkomster och utgifter är lika stora, men går plus/,minus noll.
Den skattafria schablonen: Schablon från staten som rör olika traktamenten och dylikt. till exempel bilersättning som just nu är 18,50kr/mil ;)


"Ursäkta att jag väcker dig, men vad gör du?" Det smset fick Sälen inatt av E, tycker jag var tokkul:D

Påsklovet närmar sig, har inte bestämt mig än om jag ska jobba hemma eller i kulebo, Då mamma och pappa ska till paris då, så frågade han om jag kunde jobba hemma endel.. Bli nog så..

Puss!

(Och tro för allt i världen inte att citatet som står i rubriken kommer fårn mig, tro inte heller att det var jag som sa det när Martin stod och öste sand idag) (a) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0