Hur många?

Har precis sagt till en 14-årig tjej att inte lägga ut hela sitt personnummer på bilddagboken, Hur många vuxenpoäng ger det?


Edit: det med fet text har jag skrivit..

Men du.. det är väl sådär smart att lägga ut hela sitt personnummer på internet?

pinkerotic 28:mar, 01:44 vaddårå?, du nån såndär sjuk jävel eller?

pinkerotic 28:mar, 01:46 Hade jag sagt åt dig att inte göra det om jag hade varit en sjuk jävel?

Men det är lungt.. förlåt för att jag försökte vara omtänksam och hindra folk för att göra dumma saker mot dig..


pinkerotic 28:mar, 01:48 haha, okej, ja de är inte ens mitt personnummer satt jag bryr mej inte..

pinkerotic 28:mar, 01:51 Kanske därför du borde bry dig? Än mer oansvarligt att lägga ut någon annans personnummer.. Känner mig som en riktigt moraltant nu:D

pinkerotic 28:mar, 01:52 hahah, ja men de va hon som sa att jag skulle lägga ut bilderna satt, Asåå vrf bryr du dej över huvudtaget?

pinkerotic 28:mar, 01:53 Ingen aning.. men det känns rätt dumt att försvara något sånt här..

pinkerotic 28:mar, 01:54 Hahah tönt

pinkerotic 28:mar, 01:57 du kommer förstå när du blir äldre..

pinkerotic 28:mar, 01:59 MEN PALLA BRY SEJ ! :p

När jag får en dotter ska hon aldrig bli 14 år.. Och om hon blir det ändå så ska hon iaf kunna tänka själv.. Kan hon inte det ska hon iaf kunna förstå att hon har gjort fel, och kunna erkänna det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0