Gaah..

Mmsade in ett inlägg igår när jag och kalle var påväg hem från Vimmerby, men det ville tydligen inte komma in.. fast pengar kostade det;) Vi var hos Backsippan på årsmöte, det gick riktigt bra! Tjejerna av på, och det märktes att de lärde sig lite medans vi var där. Pratade med dem om rix, och tror att det inte är helt omöjligt att de kommer, iaf två av dem. :D
På macken i Ålem så hänger kondomer och wunderbaums under avdelningen för oljor, det tycker jag är lite kul:P Nästa gång jag är där så ska jag ta en bild..
Vi åkte från vimmerby vid tio, var hemma vid tolvtiden.. Det gjorde så att jag försov mig lite imorse, ca en timme...:P Men pratde med Lena och sa vad jag hade gjort, så hon skrev upp närvaro på mig:D Bara jag gör de mattetalen jag inte hann med..

Imon är vi lediga, eller vi har resursdag så om man ligger efter i ngt ämne kan man ta ifatt det imon, så vi är lediga..
Ola sa att Staffan hade ringt och sagt att jag gärna fick komma någon lördag eller nån annan dag och göra färdigt rabatten jag inte hann med på lovet, tänkte nog göra det imon, men pappa frågade om vi skulle ut i skogen imon (det är samma sak som säga att vi ska ut i skogen imon) så det får bli på måndag istället när jag också är ledig.. Pappa hade även köpt ett par huggar stövlar till mig idag, han skulle också köpa ett par byxor fast det hade de inte hemma. Det tyckte jag var bra, för jag vill inte ha jonsered, vill ha Husqvarnabyxor..

Fattar inte varför min torrent går så jävla sakta, går inte fortare än 40-50 kb/s.. I fredags gick det i 8-900 kb/s.. Illa

Hoppas familjens dator är lagad tills på torsdag, så att jag kan at med mig min dator till stockholm... Jävla Hemtema.. "Vi gör allt för att det ska ta minst dubbelt så lång tid som vi säger"

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har oxå varit på årsmöte hos Backsippan, de var härliga redan på min tid, alltså för kanske tre år sen. Verkar som att du hittat en bra lärare som accepterar det mesta bara du ger Vi Unga-engagemanget som orsak. Jag hade Uffe som inte ens blev arg när jag somnade på lektionerna eftersom jag gjorde så mycket bra med VU :-) Men han tyckte väl att jag skulle försöka hålla mig vaken hehe.
Kram

2008-03-04 @ 23:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0