Det är en komplott!1

Jag har gjort en upptäckt. en revolutionerande upptäckt.

image57

Som ni ser så kostar en familjepizza 1075 kronor / m² medans en vanlig pizza kostar 850 kr / m²,
Jag har utgått från pizzerian i torsås pris på hawai.. Så nästa gång ni ska köpa pizza till familjen, köp då ingen familjepizza, köp två vanliga..

Så nu uppmanar jag till världsvid bojkott av alla pizzerior, som i åratal har lurat oss på pengar när vi i godtro har köpt familjepizzor.. Pizzaodlare är onda...

//
Robert Berg, direkt från Gettnabo C

Edit:
Ja, jag är smålänning...

Kommentarer
Postat av: T`

jaaa det gjorde de också tyckte jag !! :)

2008-03-01 @ 22:06:40
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0