Btw, tanken med bilderna i det förra inlägget var nog att imponera/skr

Btw, tanken med bilderna i det förra inlägget var nog att imponera/skryta, men kom på det nu att ni som läser min blogg nog inte är särskilt intresserade eller insatta i ämnet, så det faktum att den oranga saken kostar som en ny mindre bil (nu gjorde jag det igen) går nog bara förbi er, så jag framstår nog mest som nördig och lustig, vilket gör att hela saken misslyckades.. Fan..!
Men som tur är så beror det på att er som inte vet någonting, så det är ju inte mitt fel, utan erat :P ;-)
Ska även be om ursäkt för stavfelen, men de får ni leva med, för det är så på alla inlägg som läggs in vid den tiden har jag hört..
Nu ska jag nöta sängen,
Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0