Trött på låttexter nu, så det blir ingen rubrik på detta inlägget..

Sitter nu på expen, var färdig med tapetseringen tidigt så fick sluta 14,00, 1,5 timmar tidigare än vanligt... Eftersom Alle B var sjuk idag, eller missade färjan från Öland eller vad det nu var, så fick jag arbeta själv idag, men det gick bra det med. Tror att jag bara tappade ca en halvtimme jämfört med de andra dag, så det var helt okej.

Har kommit fram till att det faktiskt är ganska kul att tapetsera, mycket roligare än att måla i alla fall. ( Nu förväntar jag mig att alla ska säga "Åå men vad bra, då kan ju du komma hem och tapetsera om mitt rum:D"  Men sen så avfärdar jag det raskt genom att skylla på för stora avstånd eller liknande)
Ska lira läijjser-gejm imon på idrotten, blir nog spännande:P Hasse skrev på mailen att de som ville vara på hans (Hans haha) lag skulle komma svartklädda, de andra skulle komma med vita kläder och stjärngossestrutar på huvudet, bör jag påpeka att han använder en härskarteknik imon? :P

Sista dan att göra välja inriktning för tvåan-trean är imon, det blir nog anläggnig.. Frågan är ju om det blir anläggnig, eller anläggning/maskinförare.. I såna här lägen är det ju bra att det finns em Syo att fråga :D Fast det är synd att det dessvärre inte ger någonting, då Syon inte vet något.. 

Nu ska jag kolla in www.viunga.se lite mer ingående, dricka upp min apelsinjuice, kolla runt ännu mer på internäätet..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0