Teknikens under

DSC00033.JPG
Teknikens under
Bara för att jag vet hur man gör så ska jag skriva ett blogginlägg från sängen nu:P
Dagens planering ser ut lite såhär:
Försöka att inte somna efter 3.
Plocka fram en pall o lite kragar och sedan tömma komposterna som är fulla.
Vara i Stibbetorp vid 1830 tiden för att fira Theodor som fyller 5 tror jag, eller näe, jag vet faktiskt det:-D
Ola åker till Salbach imon, för att åka skidor, kommer hem samtidigt som jag..
Känns jävligt konstigt att bara rada upp saker såhär, men eftersom hemsidans servrar inte håller på att säcka ihop pga den frekventa andelen läsare av just min Blogg så gör jag det ändå:-D
Läste Thereses blogg innan jag gick o la mig, kom från till att jag med vill kunna skriva att "vi duschade" ist. för "jag duschade".. (Vinkvink;-))
Pratade även med Emma på msn ikväll, för första gången på länge, har nog inte pratat med henne sedan Dof-konferensen.. Det var kul, skönt att göra att det inte är bara jag som tycker..:
Hoppas förövrigt att du skrev en kommentar, för det sa jag 3 ggr att du skulle göra:P Haha
Men nu är det sovdags, eller, ska inte skriva mer blogginlägg iaf..

Puss och god natt på er!:-)

Kommentarer
Postat av: T`

SV; HAHA klockan var seeent :O och jag orkarde inte bryy mig, men huvudsaken är ju den att ni förstår ;D.
Fick VG i engelska och jag hade dåligaste läraren, kanske df jag är som jag är :P

2008-01-04 @ 13:14:22
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0