Snart så!

Sitter nu i soffan på Kalles rum, passar på att skriva ett inlägg medans han duschar.. Imon, vid sju så ska vi möta upp Axel o gänget vid Rasta, för gemensam avfärd mot Fåfalla. Där ska vi sedan byta ut familjen Olssons Volvo mot Rosas 9000.. Sedan bär det av vidare mot Sälen.. Hoppas att vägarna inte är för jävliga imon, så det går rätt snabbt..
Får se om jag kommer mms:a in några inlägg under veckan, annars så vet ni varför det är tomt..

Ser fram emot att få träffa Ö-viks gänget, var ett tag sen nu. Har nu framför mig en hel vecka med skidåkning, kalasande på kvällarna, skööna människor samt att slippa vara i skolan och irra runt:D

Lägger in en bild på det jag har packat med. Fick i nästan allt i en väska som inte var så värst stor, var skitnöjd. Ända tills jag såg hur stor Kalles packning var.. Som tur är så kan jag skylla på att han är äldre och bättre på att rationalisera än vad jag är..:P
image24


Hej så länge! (Önska mig lycka till och hoppas at jag inte bryter benen)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0