Move to fast but think to slow

Jaha då var det dag igen.. Har varit uppe i en halvtimme har hunnit med att.. gå på toa och koppla til ett släp.. (inte samtidigt) Nanna och Lisbeth skulle tydligen in till staun' och kolla på ett bord till Nanna, och så vill de ha släpet att köra hem det på, om det nu skullle bli köp. Det första jag tänkte på när Lisbeth kom med bilen och skulle packa fram (ja, vi säger så här) var hur länge kommer den bilen att hålla? Här var det inte att justera hastigheten med kopplingen, utan vänsterfoten i låst läge och sedan gazzar vi tills det går fort nog.. Men jag ska inte klaga, har ju inte ens börjat övningsköra än..(N)

Nu ska jag äta frukost, och sedan börja packa hade jag tänkt. Kommer mågon gång bli avbruten för att plocka av bordet som de eventuellt har köpt, och om vi inte lyckas avstyra så lär det nog bli fika hos Nanna samtidigt..
Får se när Kalle kommer dessutom, fast det tror jag inte var förräns i eftermiddag..

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

tänkte bara slänga in ett tips i din blogg.
har du hört talas om gratisbio.se en sajt där
du samlar poäng genom att klicka dig runder på
olika sidor och välja att få nyhetsbrev. du får
poäng för detta och samtidigt som du får poäng
så stiger det för att du ska kunna få gratisbio
checkar hem i brevlådan. om du satsar på stort
kan du som jag samla in stora poäng och när du
väl samlat ett antal kan du beställa presentkort
på en massa affärer som kicks hm vero moda stadium
och de andra stora kedjorna i sverige.

själv har jag nu lyckats skrapa ihop till present kort för
1200 kr på kicks och 500 kronor på dinsko. så jag
tycker du ska bli medlem med.

genom att ange mig som värvare så får du redan
75 poäng från start. denna månaden har du även
chansen att på deras sida vinna en iphone och
mobiler och modell bilder av dig själv. gå med.

ange mig som värvare ; uniqa
här är länken till sidan ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-05 @ 12:01:05
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: T`

Jaadu, manhar ju fått skrämmande besked om pstav, inte kul ju.. =/ men jag får helt enkelt se, men orkar inte bara ta dem där jävla pillrerna, men igå sa min
älsk , asås det 'r lugnt vi behöver inte ha nåt mer sex, eller sågör vi såhär, sex en gång i månaden, du tar dagen efter piller så delar vi på det priset .. AW underbart gulligt av han xD..men jag evt att det aldrig kommer att funka :P haha^

* hahaha asså jag fattar inte hur man kopplar på och skiit, ursurs, vilket styr och ställ :P haha ^.. hoppas du får en trevlig dag af, snart blire ski åkning för dig =??? fyfan vad kuul. have it nice !! _)

2008-01-05 @ 12:39:59
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Anna

Vi säger väl ändå inte packa fram utan backa fram?

2008-01-06 @ 01:07:29
Postat av: Robert

Men okej då, att det ska va så jävla noga:P (ja det ska det) Kram på dig storasyster!

2008-01-06 @ 03:04:18
URL: http://gbcberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0