Men hallå eller?

Sitter här och kollar lite på kursvalen som vi ska göra över internet. Den stora frågan är; HUR? Det står:

Börja på första raden, välj Typ/Schemaposition och sedan kurs. Fortsätt sedan med rad två osv. tills du valt så många poäng skolan bestämt.


Men var är raderna? Var är kurserna man kan välja? Förhpooningsvis, så får jag svaren på dess frågor när jag skaffar papprerna som jag inte har fått, då jag var ledig förra veckan..


En anna sak som jag iriterar mig på, är att när man kommenterar i andras bloggar, så måste man ju skriva in en kod/lösenord. Då den är kombinerad av bokstäver och siffror, så vill jag alltid optimera tiden det tar att slå inte koden, så jag sätter fingrarna på rätt tanganet innan jag börjar trycka.. Det som är irriterande är att något säger mig att det tar längre tid att sätta ut mina stora feta fingrar på tangenterna, än det hade tagit att bara skriva koden så fort jag ser den..
Och på tal om stora feta fingrar,  vem fan satte caps lock bredvid A:et? KOmmer alltid åt den istället för, eller samtidigt som jag trycker A..


Btw, nu är ännu två av världens I-lands problem uppskrivna.. Fler finns att läsa här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=173559

(Hur gör man så att  det står en text, typ; "Tryck här!" istället för länken?)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0