Jagvilljagvilljagvilljagvill!

Nu har bloggen vilat färdigt, i alla fall för den närmaste veckan.. Då ngn har fått mig att tro att det faktiskt finns folk som kan tänkas läsa min blogg, så har jag fått för mig att börja igen.;-)


Den här veckan har varit helt skev, dagarna kommer ju i fel ordning.. Då nyårsafton var på en måndag den här gången (tänkte skriva i år, kom på att det inte funkade) så kändes tisdagen typ som dagen efter, = söndag.. När jag gick upp imorse vid elva tiden, efter att ha gått och lagt mig för sent som vanligt (såg btw att det fanns folk som var vakna längre:P), så sa mamma att jag skulle till tandläkaren idag vid ett.. Det första tänkte jag var: idag? redan? Torsdag? Sen tänkte jag, dumt av mig att inte borsta tänderna igår..

Men det gick bra ändå, åkte hemifrån vid tio i ett, var hos tandläkaren fem i, var hemma igen kvart över.. Är helt klart övertygad om att det hade tagit mycket längre tid om jag hade öppnat munnen..

Sen har det varit lugnt, pappa har setat vid datorn och hållt på med momsen, mamma har bakat bullar, (det kommer vara bullkalas på väg till Sälen) katterna har degat, stumpen har såklart legat under granen..

Som ni kanske har hört så har Aftonblaskan blivit hackade,
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=172981
Några nissar har lyckats få fram lösenord o grejer till anställdas mailkonton och sedan lagt ut på Flashback. Så folk har ju gått in o mailat andra och bestämt lite möten osv, i andras namn:D

Det här tycker jag var rätt kul:

On Wed, 02 Jan 2008 23:02:35 +0100
"Anders Gerdin" <[email protected]> wrote:
>
> Grupprunk på personal toan om 10 min, dom som inte kommer
> får lägre lön och indragen semester.


(Anders Gerdin är chefradaktör)

Synd bara att det inte gjordes på kontorstid..


Får väll skriva något om snön med, om det går som jag planerat, så är den borta när jag kommer hem från Sälen:D

Förövrigt så hörde jag nog pappa sjunga för sörsta gången idag, dvs sjunga i köket och inte på kalas eller liknande. Jag sa någonting som gjorde att mamma kom o tänka på någon gammal förlegad snapsvisa, pappa hängde med på de ord han kunde:D

Iförrgår fick jag för mig att läsa en bok, då jag inte har läst så många böcker de senaste tre-fyra åren, så var inte min bokhylla proppfull med böcker som har målgruppen RobertBerg16årfyramånaderoch18dagar , men "Bert Babyface" fanns, så den blev det.. När jag hade läst ut den efter ca två-tre timmar, (två kvällar) så kom jag fram till att den var rätt rolig bitvis:D

Det här var rätt kul att läsa klockan 03.30 på natten:
(Bert är hos farboror Janne i US & A och ska har handlat soouvenirer till de sina)

"Lill-Erik ska få en T-shirt med texten "I'm NOT a Virgin". Det är ju sant. Han har gjort DET. Jag är inte avundsjuk. Bara hundra kilo. Eventuellt så får mormor T-shirten istället."

Nu ska jag fundera på vad jag ska göra imorgon, surfa SH, samt hålla tummarna för att inte mitt inlägg försvinner när jag ska posta det.. (då det har hänt för så har jag skrivit inlägget i Word först:D)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

PAPPA SJUNGA?! det lät häftigt! :-) Annars är det som vanligt hemma hör jag.

2008-01-06 @ 01:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0