I must be doing something right

Nu sitter man här igen.. Har setat någon minut och funderat på hur jag sak börja, men kom inte på ngt, så tog det gamla beprövade knepet att vara någorlunda ärlig, kan nog funka..

Kom på igår att jag hade sovmorgon idag, det var skönt.. Dessvärre så försov jag mig ca 40 minuter, men det gjorde inte så mkt.. han med bussen ändå. Men då hela bussen var full så fick jag platsen längst fram. Där det bara är ett säte. Illa.


Andra dan med tapetsering idag i skolan, har gått rätt bra, det svåraste är att skära till mot listerna, samt att veta hur man ska göra när väggarna inte är raka.. Men man kan ju göra som någon elev som var på Apu hade sagt till Janne; "Säg te' tanten att sätta en lampjävel vid glipan" Kan funka.. Det är rätt soft att vara på måleriet, varmt, inomhus, slappt, man kan ta 40 minuters raster istället för 20 utan att läraren märker något :D

Hörde av pappa att syrran hade fått löneförhöjning samt nytt schema med mer arbetstid, Grattinerar!
Jag fick brev från MB om hur mkt jag jobbat och skattat -07, det var tydligen 25 k innan skatt, Härligt:D

Vi Ungas nya hemsida är uppe nu, Spana in! www.viunga.se Har inte kollat så mkt än, med tycker  den ser fräsch ut, kan ju inte bli sämre än innan..  Hoppas nu bara att det blir fart i forumet samt att det blir avslappnad stämnig där..

Nu ska jag kolla vad det finns för linjer på gymnasierna i Karlskrona, sedan packa och lite sånt..

Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, Robert fick platsen där endast gamlingar, utvecklingsstörda och utfrysta sätter sig. Stackare

2008-01-15 @ 20:36:16
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se
Postat av: Fridah

**'aabsolut, taaack så mycket, :)

2008-01-15 @ 21:11:06
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så mycket lillebror :-D
Hmm du verkar ha beslutsångest... ringer nog imån så jag får en uppdatering!
Kram*

2008-01-16 @ 01:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0