"Det är en planjävel!"

Sitter nu hemma vid datorn, trött och allmänt oviljande.. Första skoladngen för mig idag efter lov och ledighet, hade ju tänkte att det var kärnämnesvecka nu så att man bara kunde sitta o såsa inne i värmen på lektionerna, men så var det ju såklart inte... Har måleri estället, fast det är ju nästan ännu slappare så det gör inte så mycket.. Håller på och tapetserar nu, säger inte så mkt om det, men undrar lite hur de som har valt måleri är funtade. Undrar också hur d esom har gjort så att det nästan är omöjligt att kunna bli målare om man inte har valt det från allra första början är funtade.

Fick reda på att valen ska vara inne på fredag, så nu har jag fyra dar på migf att välja vad jag vill hålla på med de närmaste åren, Gott om tid :D Eftersom jag har funderat på att gå anläggning i Karlskrona, och därmed måste byta skola, så gick jag till Syo:n idag för att fråga lite.När jag dundrade in på hennes rum så blev jag förvånad över att hon inte såg polsk ut, trots att hon heter Junita. När den värsta chocken hade lagt sig så berättade jag hur det låg till, att jag funderade på att gå ett progranm som inte finns på Kagg, hon sa att haf skulle söka som om jag skulle gå kvar här, jaha tänkte jag, och undrade varför hon inte var mer driven och pratde om det, hon satt bara och kollade på mig. Så jag frågade om hon har några broschyrer eller liknande information om vilka program som finns, "Jag vet ingenting" sa hon.. Schysst tänkte jag, jävla svårt jobb du måste ha.. Så ska prata med Bosse eller spångberg imon, då de har mer koll på de olika utbildningarna än Syon som får betalt för att ha koll på sånt.



Veckan i Sälen var bra, lärde mig attåka skidor rätt hyffsat, dock är det surt att jag var sjuk två dagar och därmed missade två dagars utvecklande skidåkning. Orkar inte skriva mer nu, skyll er själva, hade ni hängt med så hade ni vetat mer ;) Bilder kommer nog komma upp på facebook inom det ärmaste året..

Puss

Kommentarer
Postat av: Fridah

jag är också trött :o

2008-01-14 @ 18:18:50
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0