Är på väg mot Sälen nu, tyvärr så gick Axels bil sönder (s

DSC00048.JPG
Är på väg mot Sälen nu, tyvärr så gick Axels bil sönder (skitbil) så nu har Assistancekåren varit och hämtat bilen. Som tur är så fick assistancegubben tag på både mek och delar, så vi får bilen under dagen:-D Ett litet missöde var att när vi hade hissat upp bilen, så iom att det var snö och halt, så gled domkraften undan strax efter att vi fick bort däcket.. Så den stod bara på bromsskivan. Jag kan ha varit en orsak till att det hände..(A) Rosa åkte iväg med en bil till Finspång, för att lämna av folk och sedan komma och hämta oss. När vi stod och Rosa precis hade kört, så kom det en tant/dam och frågade vad som hade hänt, vi sa som det var och sedan frågade om vi ville komma in och värma oss, vi är ju inte såna att vi säger nej, så nu sitter jag, Axel o Klas i hennes soffa och pratar Skit..
Nu ringde det, bilen har inte att laga idag.. Får se hur det blev nu.. Vi ska bort till verkstan och prata om det..

Puss

Kommentarer
Postat av: T`

AHHA emn shiiit så det akn gå, lycka till nu iallfall xD hahahahah jag sitte bara oh garvar ;D

2008-01-06 @ 23:03:22
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Robert

Skratta inte! Eller, det gör nog jag med nu lite i efterhand.. Det hela slutade med att axels bil inte gick att få lagad, den blir förhoppningsvis klar tills vi åker hem igen.. De pratade om att de var tvungna att byta högerhalvan av bakaxeln..
Forts.

2008-01-07 @ 02:11:00
Postat av: Robert

Kalle o Rosa åkte o hämtade Kalles 945:a i viken, som vi sedan hade upp. Nu ligger jag i sängen i stugan, sur för att folket var för lata för att hyra skidor på Friesbergs som enligt Ola var bäst o billigast, men mest för att jag bara sov 5 timmar igår,

2008-01-07 @ 02:15:46
Postat av: Robert

Har varit vaken sedan 0540 och ska gå upp vid 0730 imon.. Har inte sovit mer än 6 timmar ser natt i veckan heller.. Men det skiter jag i nu, ska åka skidor imon.

Puss
(Oskar inte skriva blogginlägg..)

2008-01-07 @ 02:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0