Vissel*

Har nu sånt däringa lov, för mig hade det inte spelat någon roll om det varit lite senare,å jag itne är särskilt skoltrött nu.. Ska jobba på lovet, tror att jag ska vara i Kulebo, men vet dock inte vad jag ska göra... Kan tänka mig att jag ska serva maskinerna, då jag misstänker att detta inte har gjorts, annars vet jag inte vad som är på g där uppe..
Idag på rit o mättekniken var vi ute och mätte somvanligt, det var svinkallt. Trots att solen sken och jag hade rätt schysst med kläder så frös jag.. sånt är jobbigt, särskilt när alla andra är lata och vill göra det fort..
Nar jag sedan var hemma så sa mamma att hon skulle visa mig något ute, vi gick ut och hon började gå mot svinhuset (nej vi har in te grisar, men när pappa var liten så hade de grisar i det huset, därav namnet) och jag kopplade rätt fort och frågade om de hade köpt en ny cykel, så var också fallet :D Så nu slipper jag den andra cyklen vi tog in, har nu istället denna blå räsercykel:D

När man jumpar (trycker på J) i winamp och söker på en artist och sedan trycker på den översta låten som kommer upp och tänker att man då får den översta låten med det bandet i playlisten så är det ju aldrig så, utan det brukar alltid vara en låt i mitten av playlisten så man måste byta låt för att få lyssna på alla låtarna med en artisten. Detta är ju väldigt jobbigt och jag har alltid undrat varför det är så, och idag slog det mig, winamp sorterar ju i bokstavsordning, och om låtarna i winamp ligger i den ordning som de ligger på den ursprungliga skivan så stämmer ju inte detta.. Ännu ett av jordens mysterium lösta :D

Nu ska jag kolla om jag hittar ngn ny musik, och även se om jag hittar introt till tv-serien "Bo ko" som ola ville ha..

Ha att'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0