:tummenupp

Jag o Kalle har donat på expen idag, ringt runt till lite klubbar, fixat med årsrapporter från förra året(!!) då vi tror att de inte riktigt är i ordning.. beställt lite material.. Jag har helt på engen hand anmält mig till rix, med en förhoppning om att vara den förste. Bifogade en lapp där det stod att Kalle och Ester (DL) har fixat 0 anmälningar, Robert (inte DL) har fixat en anmälning.. Näe jag är inte bitter.. :P

Har putsat idag i skolan, och det där jävla brukaet torkar ut händerna rätt så ordentligt, och jag sket ju såklart i att smörja in dem efter skolan.. Dock så sprang jag runt här på expen för att se om det fanns ngn ävvja att ha på händerna, hittade det tillslut på Stinas bord :D

Igår när vi var påväg hem från Förlösas årsmöte så berättade jag för Kalla att jag har denna som signal när han ringer, han sa då att han skulle hitta en till mig med.. Idag visades det det blev den här hitten.

image53

Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaoo du och Kalle verkar inte va så långt efter i duktigheten ni heller måste jag ju säga!:)

2008-02-25 @ 21:27:01
URL: http://maalliin.blogg.se
Postat av: Anna

Fään vad grymma ni är :-) Vet inte om du hört det men nu är det fixat så att Sara kommer på Kalmars stämma! Btw, vem är Stina? Någon ny stjärna eller är det egentligen hennes syster Emma du tänker på? Btw2, när flyttar ni? kommer jag hinna säga adjö av vår kära exp. Kram

2008-02-26 @ 00:33:19
Postat av: Robert

Aa snylva sa att hon skulle komma:D Jo det kankse är Emma :P Men, är de verkligen så lika? Det står ju emma på hennes dator, så det är nog Emma.. då har man lärt sig ngt nytt idag med då:P
Vi ska vara ute den sista mars har jag för mig, kan dock inte säga om du hinner säga adjö till expen..
kram

2008-02-26 @ 09:00:33
URL: http://gissa?.nu
Postat av: Anna

Hehe nog för att de är lika men sååå himla lika är de väl inte. Det är därför du har en storasyster, för att hon ska kunna lära dig saker ;-)

2008-02-28 @ 00:29:43
Postat av: Robert

Haha jo de är visst lika! :P Har inte haft en tanke på att det inte är Stina, och då står det t. om Emma på hennes plats:P

2008-02-28 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0