Tummen under bygeln!

Idag har jag varit i skogen några timmar med pappa, den har stjärnan fick följa med:
image28
Pappa frågade igår när jag kom hem från Kalmar om jag ville åka in till Karlskrona och köpa en såg, jag är ju inte den som är den så jag sa inte nej.. Sakt o gjort, vi åkte in, irrade runt ett tag (ca 45 sekunder) och letade efter efter affären vi skulle till, vi gick in, sa att vi ville ha en sån där, säljaren sa okej, hämtade sågen, fyllde i lite papper, sen åkte vi hem.. Under hemfärden var pappa lite (lite) besviken att han säljaren inte gick ner något i pris som han brukar göra.. Trots att vi bara ger 6k, o inte 8,5k som den kostar med moms.. (Om ni mattesnillen märker att siffrorna inte går ihop, så har ni rätt, men ni har inte alla fakta.. :p )

Älska Kalmar, say no more!

image29
Det bästa är ju att när jag läste, så stannade jag upp när jag såg ordet och tänkte; "Det ser ju fel ut, men det uttalas ju så.." Sen small det till, jag bor ju i Kalmar..:D


Vidare kan jag berätta att skrivenlapp-Linus har en kamera. Sån vill jag med ha.
image33
Så om nån där ute har en sån, eller som rastar en hund vars mattes brors bror har en sån som den vill sälja, kan du väll på något sätt få mig att veta det? (a)

Tänkte även lägga in denna bilden bara för att:
image31
Som ni ser så krävs det tre byggelever att åstadkomma något såhär intelligent..

Den här bilden får med komma med.. Mannen ifråga har varit delaktig i The Guardien.. Småkul namn tycker jag..:P
image32


Om det stämmer att en bild säger mer än tusen ord, så tycker jag det räcker nu.. btw, näe, jag kom inte på ngn bra rubrik.. Men den är (livs)viktig att tänka på..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0