rubrik?

Lördag. Första dagen på lovet. Eller egentligen inte, lovet börjar på måndag.. Bonnjävel som man är så har jag idag kört traktor, flytatt en trave med stock efter order av pappa. Tänkte att jag skulle lyssna på lite go musik medans jag gjorde det, så hämtade min dator och brände en skiva med Hives, Killers, Foo Fighters och två Mustasch låtar. det braiga med att bränna skivor, är att man sen kan gå tillbaka (skillnad mellan tillbaka och tillbaks?) och se vilka som man tyckte var de bästa låtarna vid en viss tid, det är kul.. Såklart så var det ju ingen cd-spelare i valtran, så det fick bli p3 istället.. Som förövrigt har blivit mycket sämre nu på senare tid, jag menar, vill jag lyssna på danny eller linda bengtzing så lyssnar jag väll på mix megapol? Och när kommer Bögradion tillbaka? Tokbra radio!


Funderar på att åka på arRangörsutbildningen, då är ju frågan, steg 2 eller 3? Steg 2 är i mars och steg tre i oktober... tål att tänkas på.

nu ska jag sluta spamma och istället.. bada :D

Kommentarer
Postat av: Amelie

alla har typ lov nu, jag har lov vekcan efter alla andra >.

2008-02-16 @ 22:03:43
URL: http://poptimistic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0