Rub A Dub

Imon ärre' idrottsdag, planen är att gymma några timmar på morgonen, med start klockan åtta, sedan åka hem och se vad som händer..
Vi ska ju välja våra individuella val inför tvåan nu, detta ska göras via internet och vårat skottsäkra internetbaserade gymnasie grej Dexter.. Tyvärr så suger dexter, och funkar/stämmer inte alltid (läs oftas).. Så när jag ska göra mina val så går det såklart inte, utan måste göra det manuellt på papper. Känner mig som värsta miljöförstöraren nu..  Yeah right! Extra bra är det att jag ska byta skola till tvåan, så de val jag gör nu kommer troligtvis ändå vara helt meningslösa då jag kommer få göra om dem sen :D


Har börjat att fundera lite på om jag ska gå på WTAI,  Jag menar hur ösiga band är det inte egentligen?

image34

Dock så vore det angenämt att ha någon likasinnad med sig, så om nån känner sig manad, så kommer jag att bjuda på korv i pausen, det är ett löfte;)

På matten idag så skrev Sälen i sin bok att 2,3 miljoner myror väger lika mysket som en ko, jag kontrade med att skriva att det finns 64 329 nitar i Ölandsbron, men bara en symbolisk bult, då bultar var dyrare att använda..

Har förövrigt upptäckt att andelen producerat navelludd har den senaste tiden ökat lavinartat, (lavinartat kanske var lite överraskat, men det lät bra:D) Kan detta påverka mina chanser att ta körkort? Detta  är ett I-landsproblem..

Nu ska jag fortsätta att datorera, Puss på er;)

Kommentarer
Postat av: Amelie

jag funderar faktist på att gå :D

2008-02-11 @ 22:06:29
URL: http://poptimistic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0