missfel

Först ska jag säga det att jag hade skrivit ett rätt långt fint inlägg om Vi Unga och varför jag lägger ner allt arbete utan att få ut något konkret av det, men sen råkade jag kryssa ner det inlägget, och en funktion som sparar när sånt händer skulle ju inte någon kunna ha nytta av.... :kocko

Igår blev det inget inlägg, för då satt jag och gjorde ett utskick, klistrade på adresslappar, la i utskicken osv, ibland så avbröts det för att kolla på Sunes jul, den här är en klar favorit:D  http://www.youtube.com/watch?v=CSrAB6Uul2k

Sen så bar det vidare mot norrliden för att kolla på korpeninnebandy, Ola är ju med i Minttulaget, de förlorade (som vanligt,,)

I morse så kom jag även på den ultimata låten att göra slungan till: http://www.youtube.com/watch?v=vTmTVGSHqGg Kan det bli bättre? Det var dock inte riktigt denna versionen so jag har, men det är samma ändå..
Kalle o jag ska äga dansgolvet på rix till den låten..

Bättre än såhär blir et inte just nu,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0