måste bara berätta!

Ola och jag var och handlade nyss på konsum, ställde ju som vanligt precis utanför, på busshållplatsen. När vi var klara och gick ut så fick vi se en p-lisa stå och skriva ut p-böter.
Ola sa åt henne att vara schysst och riva lappen, vi var ju bara inne i sju minuter och 23 sekunder..
Men hon skrev vidare.

Då sa Ola åt henne att ha lite medkänsla, men hon lappade ändå.
Så då sa Ola skitstövel, p-lisan skrev ut en till!

Ola sa -Va faan gör du?
Jag fyllde i Ditt jävla helvete..
Då flinade hon och började skriva ut en tredje..
Har inte du inte annat att göra?.. då kom det en till..

Vad vi sedan sa är olämpligt att skriva i ord, men efter 10 minuter så satt det något som kan jämföras med en mindre telefonkatalog på vindrutan.

Då tyckte vi att det räckte, lite kul ska man ju ha på en onsdag..

Sen gick vi bort till Olas bil..

Kommentarer
Postat av: Anna

Whattahäck! Detta kräver en förklaring per telefon imorron. Dessutom heter det P-nisse, fråga mamma.
Puss

2008-02-21 @ 00:01:30
Postat av: Malin

Menar du att ni gjorde så någon annan fick så där många p-böter? Såna fall var det inte särskilt snällt av er, hade högre tankar om er!:P

2008-02-21 @ 09:37:24
URL: http://maalliin.blogg.se
Postat av: Ola

Haha!!

Detta var ju skitkul! Synd bara att det inte stämde...

För kännedom Malin: den dagen det kommer vara en lapplisa i Torsås ser jag inte inom överskådlig tid...

2008-02-21 @ 22:30:28
Postat av: Malin

Hehe okej, men det var en bra historia annars:)

2008-02-21 @ 22:53:43
URL: http://maalliin.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken tur, tyckte att jag inte redigt kände igen mina bröders uppträdande där. Även om delen med pnisse i Torsås var det mest tveksamma i historien.
Förövrigt hörde jag en Gun eller nått från Torsås som skickade en kärlekshälsning på Lugna favoriter ikväll när jag jobbade.

2008-02-22 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0