lördagkvel

Har kollat lite på melodifestivalen, var är all bra musik? all brittpop? all rock? när kommer In Flames eller Mustasch vara med? När kommer vi få se Björn Gustafsson sätta på en kedja på motorsågen och gå lös på en unge i publiken? (det var för övrigt rätt skoj, "Det är intgen fara, jag har sett det här tricket på tv, fast med sedlar istället") När kommer de stora musikländerna få vara med? Jag menar, Poolen, alla balltlender, Rysland, hur bra är oddsen att det blir bra musik egentligen?
Som tur är har jag laddat hem lite nya Hives låtar nu ikväll, så slipper oroa mig.. Btw, Hives är också ett band som ska va med ;)

Håller förövrigt med det som E skrev i sin, men det vågar jag inte riktigt säga..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0