"I'm not what I used to be, a duracellkanin. That's energy in Swedish!"

Idag har jag gjort; samma som igår.. Fast på andra träd då såklart. Räknade att jag gjorde 15 träd igår, gjorde 16 träd idag, plus barkade några träd som jag inte hann igår.. Jobbade till halv fem, tänkte sen ta och tvätta av vår traktor som imorse hade skjutsat mig till Kulebo, men orkade inte, det var för omständigt..


Lyssnade på The Killers album Sawdust idag när jag jobbade, och så plötsligt så kom det en låt som jag nyss hade hört, så jag tänkte Men vafan? den här låten hörde jag ju nyss.. Är shuffle på? Men så var det inte, jag hade lyssnat igenom hela albumet, plus förstalåten en gång och var nu inne på andra låten. Jag var helt säker på att jag var ungefär halvvägs igenom, och tanken på att jag hade hört alla låtar fanns bara inte. Det var nog de snabbaste 80 minuterna i hela mitt liv.. När jag konstaterade det blev jag rysligt glad, vet dock itne riktigt varför, men tror att et var för att tiden hade gått så fort :P

Nu ska jag ringa mina medlemmar i klubben och säga att det är klubbårsmöte på söndag (och näe, jag vet ingenting om att kallelsen ska vara ute två veckor innan) duscha, o sedan göra mina mackor.. 

Om ni glömmer att kolla bloggen imon, så kommer det nog inte världen gå under, mjölken kommer inte att surna, tomten kommer inte sluta komma, för jag kommer göra samma sak imon som jag gjorde idag, som jag gjorde igår..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0