How do you describe a feeling?

Idag har jag gjort detta:

Innan Robert:
image44

Ritat på så att jag ser var jag ska hugga (gräva)
image45

Huggt

image46

Glömde såklart att ta en bild, hade jag inte glömt det så hade den sett ut såhär; gräset är borta, det är urgrävt om det behövs, allt jävla ogräs är förhoppningsvis borta..
image48

Efter Robert: Påfyllt med barkmull, tilljämnat, förhoppningsvis fint.
image47


Detta har jag gjort på 10-15 träd idag, hoppas att jag kommer att hinna med alla innan veckan är slut, så att jag får göra något annat.. Då jag och Tim gick äver alla träden på kräftodlingen i somras, så kan jag det rätt bra, dock så är det rätt tråkigt när man är ensam.. (Så om du har en stund över imon, slå gärna en pling, så kan jag snacka skit med dig;) :vänsterparantes
Men den här livar ju upp det en del iaf :D
 
Dock så är kubotan upptagen, för killarna på ostkustens trädgårdsservice har den.. Blev rätt glad idag när jag skulle lasta barkmull, och Bobben var upptagen. Det som gjorde mig glad var, att han som körde den faktiskt körde sämre än mig, och han var ju säkert 35- 40.. det värmde :P(A)


Jag vissade bilderna för mamma på vad jag hade gjort idag, hon sa att hon inte riktigt förstod, och bad mig visa på alla träden i vår trädgård.. Jag anade att det var något lurt på gång, så jag sa att det är ingen idé att förklara för någon som inte begriper.. (näe det sa jag inte, men visst lät det bra nu när jag skrev det)

Efter vad som känns som ett rätt inlägg där jag försöker hävda mig själv och visa hur duktig jag är, så ska jag nu.. sova tror jag.. eller förtsätta datorera..

Puss på er!
(ring!)

Kommentarer
Postat av: maria den bästa!

Jättefina träd robban!! :D

2008-02-18 @ 18:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0