Den senare delan av detta meddelande innehåller ytterst viktig information och får absolut inte missas!

Hade idrottsdag idag, gick upp vid sju, var vid friskis vid åtta tiden, trillade in, berättade för tantan i repan att vi skulla betala 30 kronor och inte 70, då vi hade idrottsdag med skolan idag.. Efter ombyte så skulle vi då börja med gymmeriet. Först entrade vi roddmaskinen, drog och slet lite i den, för att sedan gå till rummet med alla maskiner.. Kan sammanfatta det med: De finns sa' mö skit nu fö'tiden.. Sen gav vi oss på lite hantlar och löpband, kom direkt att tänka på denna videon:

http://youtube.com/watch?v=SGAuMYQN9gA

Och hans skrik får mig att tänka på denna:

http://youtube.com/watch?v=iX786-p-0Kk

Sen kände vi oss klara, så vi stegade bort till bastun, klockan var då 08.50 :D Men bastun var inte varm, och mina klasskompisar var värdelösa i bastukunskap så de bara öste på vatten hela tiden..
10.00 gick buss 121 från Kalmarstation och 1105 var den framme i Torsås.. Medans mamma var i fullfärd med att förstöra sin bil i maskintvätten så gick jag och köpte semlor då det idag is the dag of semlor..
När jag kom hem så ringde jag pappa, han och Bert var i skogen. Vi bestämde att jag med skulle köra ut, så jag klädde på mig full skogsmundering plus mitt ullfrotté underställ, det är ju kallt ute tänkte jag..
När jag var framme så hade pappa och Bert pre3cis fikat färdigt, så vi gick in brummade igång.. rätt snart insåg jag att det inte var så kallt, eller jo det var kallt, emn jag var jävligt varm.. så underställströjan åkte av.. Kvistade lite granar och så, det gick bra.. Kom på en sak nu, det borde fan vara olagligt att skriva såhär mycket skit..

Nu till en av årets viktigare saker:

Kom på att jag måste påminna er om en sak, vecka 31 så måste ni se till att ha kalendern tom för då ska, (aa du läste rätt, inte bör, inte det vore bra om, utan du ska,) du infinna dig på Vi Ungas rixläger. Pungt.

I år är det i Gryt, en bit utanför Viken. Du som inte åker på rix, kommer missa en hel vecka med sköna människor, sena kvällar, snygga personer, oförskämt mycket skoj, tusenmiljarder nya kompisar, du kommer heller inte få ett minne för livet.

Jag lovar dig, att om, när du åker så kommer du inte att ångra dig. Gör du det, så bör du nog fundera på om du verkligen borde sprida vidare dina gener till framtiden.. Inom de närmaste veckorna så kommer jag att lägga ut årets rixfolder, där du kan läsa allt du behöver veta, kan förövrigt berätta att foldern skickades till tryckeriet för tryck igår..
Så kom ihåg, vecka 31 är redan inbokad i din kalender..


Nu ska jag kolla min facebook, surfa SH, och sen kanske kolla på någon film..

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra marknadsföring Robert, jag gillar! Och i min kalender är den veckan absolut inbokad, jag menar jag har ju inte så mycket annat val, måste ju va med på världens bästa förbundsstämma o inte annat!:)

2008-02-05 @ 22:21:41
URL: http://maalliin.blogg.se
Postat av: Anna

Guttans broren, nu vågar ingen befinna sig nån annanstans är i Gryt vecka 31. Framförallt VILL ingen vara nån annanstans!

2008-02-06 @ 00:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0