blåg

Har haft två prov idag, ett på verktyg, typ hammare och sånt.. det var mesigt.. Sen efter att ha haft håltimme i tre timmar så hade jag nästa prov i psykologi,´de flesta andra hade pluggat som tokar, jag hade läst i ca tio minuter.. men som beräknat gick det helt okej, beräknar med att få ca 26-28 poäng, max var 34..

Får även passa på att be om ursäkt till gänget med blonda tjejer som stod i kön till kafeterian idag jag trodde inte att ni stod i kön, då ni bara stod och snackade.. Men man får nog säga att det var en jävligt fin trängning, då jag var rätt sur vid tillfället så gjorde det att jag bara gick förbi utan att kolla, utan att se hur de reagerade, jag var iskall.

Den traditionsenliga torsdagsgyrosen har även blivit inmundigad för ca tio minuter sen, KG är bra :D Ett plus är även att tjejerna som jobbar är snygga, hon som jobbade ikväll hade en riktigt schysst solbränna och var riktigt trevlig, kan ju bara hoppas på att det berodde på mig (a) haha

Men nu måste jag hojja hem om kärringen ska hinna få hyran innan hon nanar...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0