blåg

Kom hem för ca en timme sen, jobbade nästan 10 timmar idag (eller 9 h 45 min) för att bli färdig med träden.. Blev nästan färdig, har en halvtimmes barkande kvar men det fick va.. Imon ka jag efter att ha gjort träden färdigt kanthugga en liten rabatt, sen vända runt ett trädgårdsland.. Tur att inte mamma ser mig, då hade jag inte fått göra annat hemma.

Hittade för övrigt by coincident en rätt rolig tråd på Sporthoj, vilket sammanträffande :O


SItter och funderar på om jag ska gå på ledarskaps eller arrangörs utbildnngen, steg två. Har även med i beräkningen att steg tre i dessa är i höst, om jag ska gå på någon då, vilken är det bäst att gå på nu?
Är inne på att gå ledarskap nu, och arrangör i höst, då jag är bättre på att arrangera då borde gå den mer "avancerade" utbildningen i det..Men får se imon, då sisra anmälningsdagen är..

Idag är det ett år sen Britney rakade av sig håret, visst går tiden fort! Det firar vi med en passande låt.

Men nu ska jag äta upp den sista mackan som jag glömde äta på jobbet,

Klam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0