Tjo

Idag så kollade vi på film på matten, A Beautiful Mind, med en fordonsklass. Kastandet av diverse muttrar och skiftnycklar som vi hade befarat skulle ske när vi anträdde hörsalen uteblev, tur det:D
Eftersom att Kaggbandet spelar 09,40 varje onsdag, så var jag tvungen att gå ifrån för att vara med, men det blev inget idag, det blir på fredag istället:D
När jag satte mig i hörsalen igen så passade jag på att sova i 40 minuter..
Efter filmen var det inte lunch som vi önskade, utan engelska med tanten. Surt som vanligt.

Efter engelskan var det håltimma i 1,5 timmar, då avverkades två Maxibesök.  
Datorkunskapen innefattade fortsatta tabellövningar, sådär kul när man sitter och är lagom trött..

Nere på stan sen så mötte jag Ylva utanför Kvasten, hon var iklädd ett kamoflagetält som skulle vara perfekt där det är beight(Y) När vi stod o babblade så ringde John för att fråga om Ylva kunde ringa till en borgholmsskola om filmvisningen, hon kunde inte det såklart utan delegerade det raskt till mig.. När jag sedan var på jezz för att inhandla kalsonger så kände kassörskan igen mig från i förrgår när jag gjort samma sak, jag undrade tyst för mig själv om det var för att hon har bra minne eller om affären har dåligt med kunder.. Maestrokortet fungerade som vanligt inte, så jag fick gå och ta ut pengar för att kunna betala.

Jag ska även kolla om jag kan trycka lite Kalmars förenta fighters flyers till weekend, både jag o kalle tyckte att det skulle vara lite fränt.. Kalle hittade förövrigt kläder till maskeraden under weekend:D

Dagens visdomsord är: "Men jag känner ingen ånger för jag har mina kalsonger"
http://www.isitfriday.biz/
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0