Måndag.. nej tisdag

Det här är ju helt sjukt! här har jag suttit o skrivit i trekvart vad jag har gjort igår och idag, och när jag skulle posta inlägget så var jag inte inlogagd så allt jag hade skrivit försvann!!
Bara det är ju att skäl till att sluta blogga..
Här får ni iaf ett inlägg jag skrev igår, men inte han posta..


Igår var jag och kollade på fotbollen, det blev därför ingen skrivande...
Åkte in med Bert och en känning till han, mötte upp de andra utanför Martin o Jennys lägenhet, Sedan traskede vi bort till skansen. 9 423 personer hade letat sig dit, varav ca 2000 av dem var AIK supportrar. AIK hade också 700 tomma platser, rätt dumt tycker jag.. Efter matchen som slutade 2-0 till Kalmar tog vi oss åter till Martin o Jennyas lägenhet,  för lite eftersnack, mat, kaffe och grejer. Vid tio i sju så beffan vi oss på larmtorget, för att hylla KFF för cupguldet och att de är SM tvåa. Det var mycket folk, ett par tusen iaf. Micka som uppskattade det till ca 200 pers var inte precis knivskarp..
Sedan gick vi återigen till Martin och Jenny för att kolla på sporten och prata ännu mer skit.. 
 
Fick reda på att jag var med i tv igår, vid 1,20 så ser man mig och Axel;

http://tv4.se/player/categories.aspx?progId=173856&itemId=163450&treeId=100710&displayTreeId=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0