Lördagsnöje

Idag har jag lärt mig köra grävmaskin, eller "grävskopa" som det heter om man inte kan så mycket.. Jag har  rensat ett dike, öst igen lite körspår och grävt ett hål.. Jag har faktiskt lyckats med att inte göra några tabbar alls, eller, jag har inte kört sönder någonting iaf, förutom lite rötter och träd som var omotiverat låga.
Eftersom att jag antar att de som läser denna blogg antagligen inte är så intresserade av grävmaskiner, så tänker jag därför inte att skriva så ingående, och om det trots allt är någon som är intresserad så tror jag den vet vad det handlar om. Har kört ca 6-7 timmar idag, Fan vad trist tänker vissa, lärorikt, bra och roligt tänkar jag:D Maskinen i fråga är en Hanix H29A, den som är duktig förstår då att den väger ca 2,9 ton.

Här kommer lite bilder från dagens övningar:



Som lördagsbonus kommer även en passbild på tanten som jag bor hos:


Nu ska jag lägga in i pannan, och sedan laga mat åt mig och pappa:-D
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

haha, finns det nåt roligare än passbilder...på andra! ;P

2007-10-30 @ 20:42:57
URL: http://maar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0