Arrå. såatt e'

Kom från skolan rätt nyss, det hände väll inget upphetsande idag, förutom att vi fick reda på att de skjutit på vår lunch på onsdagar från 11.10 till 12.40, det var väll sådär bra tycker jag..

Efter skolan så skjutsade jag Sälen till stationen på Honken, han satt på paktethållaren och trampade medans jag satt med fötterna på framgaffeln och styrde/tutade:D
Sen så var jag och köpte lite mat o grejer, kom fram till att det inte är kul att bara handla till sig själv.

Skulle även träffa Kalle idag, o kolla på kläder till weekend, men då jag inte slutade förräns halv fyra så hann jag inte det, kalle fick kolla själv...

Måste även välja vilken kurs 50 poängskurs jag ska välja att gå i vår, de flesta väljer ju trafikkunskap, men då jag redan har gått teorikursen för bil när jag tog traktorkort i vintras så känns det rätt dumt.. Tror att jag kommer att välja psykologi eller akutvård.. Men det är sånt man märker imon(Y)

Eftersom att lägret i Virserum inte blir av, så sa jag till Ola att kan jag jobba mån-ons på höstlovet, och i morse så fick jag ett sms av han där det stod att jag var välkommen att göra det:D (såklart)
Sen på torsdagen så blir det Sthlm på medlemsregisterutbildning, Kalle och Ola ska med från kalmar, och tror att det är rätt mkt annat gutt folk som ska på den med..
Fredag-söndag är det ju Weekend och Ibrm i Grillby, där kommer såklart Kalmars Förenta Fighters att knipa förstaplatsen:D 
Hoppas även att få en förklaring till den spännande msnkonversationen jag hade igår under weekend..

Men nu ska jag kolla läget på SH, Harre bra!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0